tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, July 01, 2011

Apalah nasib Jimmy Shanley selepas ni..sedih ak baca..

assalamualaikum dan selamat pagi..bila ak baca berita kat Kosmo pagi ini
mengenai Jimmy Shanley,rasa sedih aje..
Masih ada lagi ke lelaki setabah nya sekarang ini??



walau kt xtau apa sebenarnya terjadi pada hbgn rumah tangganya..
tapi dari apa yg dapat kt lihat,biarpun di dada akhbar,dia nampak tabah..
menerima apa yg ditentukan ALLAH..

sanggup ketepikan egonya sebagai lelaki demi masa depan anaknya..

ZAHRAH..

Moga yang terbaik utk dirinya dan juga keluarganya..
Moga dia dapat menjadi seorang ayah dan suami yang soleh..
amiinnn..



terserlah kasih sayang seorang ayah

kepada lelaki di luar sana,moga mampu memiliki sifat sepertinya..
juga kepada wanita.. termasuk ak.. insyaALLAH..

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

cik said...

jimmy sgt syg kat anaknya tau. apelah nasib dia kan. nak jumpa anak pon mcm sekat2 je smpai menangis dia..

mummy_ayu said...

sedihnya baca cita jimmy nie..moga semuanya berubah dgn kelahiran baby zahrah tu..amin...

eima said...

dpt gak ek die jaga anak die

Bui Idzra Ryn said...

sampai hati betul org buat Jimmy mcm tu sekali kan..sedih ni..:(

anismelon said...

tabah nye jimy..tak pernah lg tengok artis cm nie..hope hub dorg akn bik balik..bukan ats dasar cinta pon sbb anak pon jd la..

TeAqArH said...

si isteri tu sah2 dah nusyuz....

lisa said...

hanya org yg bertuah sahaja yg boleh dapat lelaki mcm ni..tp kadang2 org tak perasan yg die tue bertuah..:)

WuMing said...

WuMing masuk ronda-ronda kat sini..

Encik Suami said...

Baby ZAHRAH mmg cumil sgt. Putih melepak. Kulit gebu.

jemput terjah new entry (>.<) Kursus, APC & Pertandingan Koir (>.<)

AnneRaini said...

Akak kagum dgn jimmy..hope semuanya akan baik lepas ni...

Cik Baju Kurung said...

isteri die tu memang tak tahu bersyukur dapat laki sebaik tu . kalau die tak nak , bagi kat saya . hee~ :)