tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, July 19, 2011

KERETA : Auto or Manual?????


AUTO atau MANUAL????

yang mana satu ni??

aiyakkk.. Muka  bayar RM 200, bulanan RM 460.. FULL LOAN..




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

17 dak comei sayang YUI:

~Queen Q~ said...

manual! <3

eintan nurfuzie said...

MANUAL!AKAK SOKONG MANUAL

Cik Muda Sae said...

erkk..kite nye manual...tp letih lol pakai manual...saket kaki time jammed... Kat umah yui jam tak? hihi..~ Auto pun ok juge.. memang sonang bai tu kalo pakai aotu..siyesss...!!! cuma tak pickup sgt kowt banding ngn manual.!

ke, dah decide? erkk...kte lewat komen kew?

tqahmisdar said...

kalau duk area KL, pakai la auto..kalau tak, manual..jimat..hee

eintan nurfuzie said...

sbb akak rasa lbh senang

r'Da said...

saya vote auto!! hehe

eima said...

aku sokong auto
hehehe

syieda_joy said...

wlaupun syieda tak reti nek kete better amik manual..^_^

pena rozie said...

Ambik jer yg mampu kite byr. Dan yang mampu kite tanggung maintenancenyer.

: CarMaL Kui Kui : said...

baik amek manual cik kak,, jimat..(tu yg penting)minyak skrg mkin lame mkin melambung harge!(bukan mail lambung yer.. jage2x silap hari bulan mail lambung dtg mintak lambung kunci kat die hehe ;P ),, manual!

aishahNewdestiny said...

Manual !!!
manual tetap di hati.
tapi penat sikit la bila jln sesak.
^_^

aishahNewdestiny said...

p/s:malu2 pulop dia. Hihi
be friend tak leh malu-malu tau
hope our relation become more mesraa~
(ala-ala bos mesra) ^_^

aishahNewdestiny said...

Baiklah Yui !

blogger mesraaa ~

WuMing said...

Kalau baru blajar baik beli Auto... Kalau kat Bandar Besar paik pakai Auto... Kalau syok nak main derumm..derumm.. pakai laa Manual...WuMing suka pakai kreta Manual... Tapi skarang pun dah pakai Auto gak

Wawa Amran said...

Kalau duk bandar disarankan pakai auto lar sbb x pnt ble jammed.. Kalu jln lengang, x jammed pakai manual jer =)

Cik Azizah said...

kalau boleh pilih la manual kalau keje dekat2 je dan tak libatkan jem. kalau nak smpai jgka ms pnjg.pilih auto mcm persona jijah..weee~~

aTy _faRed~ said...

kalau setakat bayaran tu lebih kurang.. belu auto jer lar..walau ape pon orang kate pasal manual..tapi harus ingat..yang bawak adalah awak sendiri.. kalau kaki letih tu.. haaa..nak salahkan saper... kaki orang lain tak letih.. kaki awak jer yang rase.. huhu..[pendapat] kalau nak compare jimat minyak ker ape..tak de maknenyer..!! kereta sekarang lebih kurang jer.. kalau bawak laju memang manual ker auto ker memang kuat makan minyak.. jam ker tak ker.. auto tetap paling senang.. yang paling penting awak nak kene amik kire hanyer lah :: KEMAMPUAN..sebab sedia maklum auto mahal sikit ar dari manual... [ape akak cakap ni berdasarkan pengalaman memandu dan berkereta 10 tahun] dua-2 dah pernah merase.. so.. gud luck ar dear... :)