tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, July 20, 2011

Coklat+coklat+coklat = 3x COMEL


ehem ehem..ai deh kenyang makan double cheese burger mc'd..
ala yg beli 1 FREE 1 tu..kami semua makan sorang sebjik ok..
nak gak ke?? yerla-yerla..ak bg kupon ni..
korang tunjuk pastu byr sendiri ea..lau nak FREE gak tnpa byrn,sebut nama ak 3x..
nama PENUH yer..


ok,berbalik pada tajuk..skg ak ngan GIAN bkn gam ok! gian pada COKLAT..
sejak ak balik dari Johor ni,ak dah jd gemar lak pada coklat..
makin comeila ak pasni..wakakakkak!!

meh tgk antara coklat yg ak dok telan skg ni...


yg ni beli time p merantau ke Johor

dan yg bwh ni beli time ak tergoda ngn ayat cashier shell..
beli 2 dapat harga murah sikit.. cer gtau FREE,laju ak amik byk lagi..


yg ni bakal ak melantak kejap aje lagi..
sape nak join sama ak menambah LEMAK????
apa nak jadila ngn kamu ni yui oiiii...


n/y: alhamdulillah,udah ada dalam 15 org join GA Yui dari Johor..
kpd yg join,allert esok coz ada sesuatu akan dilakukan!!

 

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

r'Da said...

tengah menternak lemak ea? ok2 sila teruskan.. mau follow.. hehe

WuMing said...

Dah follow sini

rara pinkmafia said...

nk coklat tu jugakkkk.nak nak.

aleen aiden said...

hu3,aritu alin gian snickers.makan 4 5ketul,jerawat xyah katela die punye pesat 2 macam mane.huuu

cik najihah said...

sodapnyeee

Anum said...

hehhehhe
nak join gak melantak
hahhahha

ArulchelseA said...

uik bnyknye tk ingt..kih kih

Niena Pengembara Ilahi said...

sedap..s emua kegemaran tu tpi skang kna kontrol ^^

syieda_joy said...

syieda MCD..ngeh2...^_^

Abang Stalker said...

jgn amalkn cik nuyui oi..


:) tkt kencing manis nti.gemuk xpe,comel ;)


tkt pnykit x diundang.baik nuyui bg abg je coklat2 tu sume.abg bole abeskn,jgn risau. :D

Pwincess sarah said...

hehe..ape kaka nie...dtg johor beli coklat jew kew....hehe... :P ....

anismelon said...

toblerone..kalo cik nuyui g langkawi nie..mau habis cekelat diborong kan..huuuu

Cik Azizah said...

nmpak toblerone!!! nak g Labuan cepat2 ni..nak coklat banyak2...hahaha