tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, July 01, 2011

Kamu,kt RINDU nak PELUK,GOMOI,CIUM kamu...


xsabar-sabarnya nak jumpa kamu..rindu sangat ni..
walau tau kamu x rindu saya,tp sy tetap RINDU dan SAYANG kan kamu tau..
kasih ini tiada berbelah bahagi mmglah xbahagi,guna darab lak!

rindu nak tgk keletah kamu,ragam kamu..kemanjaan kamu..
sweetnya saat itu!!

ohhh!! ak rindukan kamu.. ETON..
family pon ak rindu gak..heheh..shapit pon juga eceh,garik!


jgn tergoda dengan si janda ni yer


tgkla cara dia tido..mengangkang aje!!
naseb xleh wat nasi kangkang aik,pe kejadahnya ni??


yang ini lak tido cara sopan..macam ak..hahahah..



oklah,balik t tros nak ke SS laa...rindu dah ni sdgkan kelmarin baru lik!
owh ya,jomlah share tntg pengalaman korang melamar/dilamar..xkisahla kapel ke,tunang ke,
kawen ke,cerai ade x??lalalla...


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

ika said...

nak peluk..gebunye.,..

eintan nurfuzie said...

eton ku syunk....huhuhu

shiema sufian said...

shiema ta minat kucing :) tapi comel lahhh ;)

Cik Azizah said...

oh gebunya eton itu...:) nak bawak larik lah..hehe

Adam Idris said...

alalala comelnya, haha

anismelon said...

untung c eton ade og syg pai cam nie sekali..hehehe..anis mampu tngk je..ngeee

NOOR FATIN said...

suka kucing jugak! hehe

Nurnajwa said...

Oh, rindu kucing XD

Igt ape td.