tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, July 26, 2011

Ak dan POLIS.. ada kaitannya!!



haaa, terima kasih kepada yg sudi singgah ke entry lucah ini dan berikan komen..
ak sangat berbesar hati kerana ada yang singgah awat cam formal ni!!
so,apa kaitan ak ngan POLIS??
adalah,abah ak berkhidmat untuk polis+negara..ecehhhh!!
so,berkaitan kan?? rapat lagi tu..huahua..

dan skg,masanya utk ak tunjukkan "kePERAKan" ak bersama van polis..
huhuhu,pernah nek time ak form 5..
bapak ak amik ak time ak dok hostel kat SMT Persiaran Brash, Ipoh..

so,skg dengan usia 22 ++ ak menjadi keriangan dpt nek lagi van ini..
sila lihat gambar di bawah sebagai bukti yang sahih+nyata!!


haa!! abaikan mata warna merah..kamera hp terlampau berkualiti..wekkk!!
tgk adik aku yg bongsu tu,nak gak nyibuk tepi kakak dia yg comel ini..hahahahah...
habislah ak lau kuarga ak jumpa blog ni.. mau depa teriak,

"perasan tui unk yui!!!"

arghh!! ak xkisahla..janji ak xkaco orang lain!!
hai,xder lagi gamaknya kembar blogger ak.. =(

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

Anum said...

syoknya naik van polis ek
hahahaha
ingatkan pesalah je naik

AnneRaini said...

nape nusha tak minat jadi polis???

r'Da said...

hehe same le kite.. ayah saya pon polis..

Cik Azizah said...

wah2..merasa jugak ek..jijah ayah askar..merasa jugak nek kete tank! hahaha

harrazdani said...

polisssss jgn bergerak....huhuhu.

WuMing said...

Oo anak
polis laa ni...

Cik Anita said...

naik van polis hepi eh? hihi.

camtu kalau sedih boleh ar cepat2 cari van polis :D

ika said...

pols..polis..hehehe..


ika tag akak join contest best tau..jom join !!

http://daqkecik.blogspot.com/2011/07/contest-loving-couple.html

PinKy MoMMa said...

hehehe hidup kena eppy walaupun naik van je ;)
comel la kamu..

AMMAR YASIR said...

Nak naik jugak van polis

Cik Ezy said...

nk tompang~
ekeke