tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, July 12, 2011

teruja plak bila dapat jumpa kat Johor ni!!

siyes3..ak teruja kot..kat johor ni dapat jumpe..kat Ipoh,jgn harap!!
enggak ada sih..ak tetiber rasa teruja selepas sis aty_fared ini, ada wat entry pasal dia..

dan bila ak terjumpa di a-mart tampoi ni,perasaan teruja utk merasai nikmatnya!!
 yupp!! mmg besh+berbaloi..
murah pon murah bila ak membelinya..

eh!! apa yg nikmat+sedap sgt ni??? murah lagi tu..
ni ha,benda kat bwh ni..ak jumpa dia la..mmg rambang mata ak nak pilih yg mana satu..
idaman kalbu..wee~~



tgk..dia pon nak berblog gak!!!
potong line toi..hahah..

alamak!! ak dah mula rindukan mereka =( korang pahamkan???ngeh3
jiran ak baru saja meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya..al-fatihah untuk arwah..


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

peep said...

air teh dia sedap.. :) campor ngan keladi..

WuMing said...

Memang banyak benda yang tak dak kat utara ni... contoh sejenis Donut.. Macam dulu ayam taza ..tapi skarang dah tak ada dimana-mana pun..

aTy _faRed~ said...

hehehe..memang besh kan...cantik pulak tu kedainyer.. paling penting..murah kan..!!! :)

sukasuki said...

nuyui suka yg mana?

Zawifatul Aziah said...

suke cool blog jugak.feveret tiap kali singgah tesco rawang tu..suke kunyah2 bubble dia :)

AnneRaini said...

wah dah sampai JB ye...Best tak JB? Lagi best dari Ipohkan?kan?kan?
(sila jawab ye)

Cool Blog ni mmg murah n sedap..Puas hati..

Luqeem™ said...

cool blog? haha.. bnda ni sah ada blog kn..bleh la follow

r'Da said...

ewah3.. smpai ke johor yek...

Najihah_Fara said...

sedap gilos cool blog tu aduii

syieda_joy said...

Al-Fatihah...

Cik Azizah said...

AlFatihah..


jijah tak pernah rasa g..hee tapi teringin la nak makan frutti tutti.susah nak jumpa. huhu

~iz~ said...

yummy..sejuk tekak..:)

anismelon said...

anis ade tengok nie semalam..kat pacific..huuuu..tngk cm sedap..sedap ke??

alfatihah tok jiran toh..