tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, July 15, 2011

Doakan ak selamat SAMPAI ke DESTINASI..insyaALLAH..



kome oh kome..ak nk minta tolong..
di samping ak sendiri mendoakan perjalananku dari Johor ke Perak selamat.


ak gak mohon korang doakan sumenya baik yer...
amiinnnnn..

doa untuk perkara yang baik,tiada salahnya kan??
ptg ni balik keje,terus balik..abah dah otw ke sni....

n/y : hati ak xtenang sejak beberapa hari ini...bkn kerana Johor...

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

16 dak comei sayang YUI:

fa said...

amin.. smoga semuanya baik2 saja.. ^^

aTy _faRed~ said...

dah nak balik perak dah..!!!! waahhh..mesti hati ngah berbunga2 nih....:)
hurrmm..naper nie dear..jangan terlalu pikir sangat..nanti awak jadi susah hati... kalau ade sesuatu yang buruk... banyak2 kan berdoa dan bersedia agar hati lebih tabah... akak n kawan2 akan doakan juga..insyaallah dipermudahkan...

ArulchelseA said...

smoga slamt smpai...

Nadya O'Conner said...

Insyaallah..selamat pergi dan balik..:)

Aisyah Aina said...

amin...mintak2 semuanya baik2 je :D

Cik Muda Sae said...

smoga slamat dalam perjalanan tuh.... pe yang tak tenang tuh? alalllllaaaa jgn gitu, Allah tu sentiasa dicc... Yg penting yui tak lupa doa mohon tenangkan ati.. jgn susah hati yep..!!! Ktorang tgu awk blk..hihihi...nti sng le, sllu on9..kan ..!!!

Cik Muda Sae said...

wooo...nk wat pe tu? ni yg tak sabar nk tgu nih...hihihihihi..... msti siyokkkkk pny ennn.... agak2 dari JB ke Ipoh smpi kul bp?

☆ ★ e m m a N Y ☆ ★ said...

Smoga smuanya baik2 dan selamat sampai ke destinasi..

WuMing said...

Sentiasa hati dan cermat semasa perjalanan.. pasti selamat... Jika guna penggannkutan awam... Ok... moga-moga selamat...

TeAqArH said...

amin..semoga segalanya selamat

Niena Pengembara Ilahi said...

moga selamat perjalanan ye :D

anismelon said...

semoga selamat sampai..amin..tak da ape nye toh..mainan perasaan..

Cik Azizah said...

semoga selamat semuanya yunk....take care ye..

ika said...

amin..:)

NOOR FATIN said...

semoga selamat sampai nusha :)

♥e'in♥ said...

semoga selamt sampai.. :)