tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, July 04, 2011

Sakit hari ISNIN..

assalamualaikum dan selamat pagi..wah,cam lama x ngadap blog trsyg..
selepas update tntg kisah ak melepas nak kawen dengan dia..
hari ni ak muncul lagi.. eceh,ntah ape-ape!


Hari ISNIN,sape suka??
ak?? kalau ak,ak xbrape suka sgtlah..kerana KERJA!!
bila ditanya hari apa yg ak suka,dah kompem-kompem ak jawab JUMAAT..
huhuhu..
kerana Jumaat byk kisahnyaa...


stndardla kan?? kemalasan dah mnjdi perkara biasa..
tp xderlah sampai malas buat kerja plak..
jgn begitu okies..kalau tak,makan gaji buta lak..

eh,sape ada rindu ak??
sape ada rindu entry dari ak??
heheh..PERASAN!
sbnrnya korang lagi suka ak xnyemak kat dashboard korangkan..hakhak..

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

3 dak comei sayang YUI:

chaque siz said...

huhuuhu....boring nyer mau masuk opis.....garfield hate monday..ahaa..
P/s..rase nyer kt uda ad bas kot yg terus g larkin...

aTy _faRed~ said...

siyes..memang sangat2 malas arini... walaupon 2 hari cuti..tapi penat tu bertambah... sangat penat biler hujung minggu tak dapat dok lepak2 kat umah....*sigh
kalau tak ngenangkan miting arini..kompem akak MC..!!! [suka2 hati jer kan..] hehehe

anismelon said...

anis pon suke ari jumaat..huuu..sebab esok nye cuti..kalo hari hari, hari jumaat pon xpe..heeee