tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, July 21, 2011

ermm..nape ak rasa SAKIT PALE ni...

peninglaa..rasa denyut-denyut aje..lau tekan dahi ni,fuhh!!
rasa cam lega aje..tp kat kepala,rase berdengung-dengung aje..


erm,ak dah telan sebiji panadol pg td.. sptutnya 2 bji kan??
tp cam xde apa-apa kesan je ni..
nape la ea??
dah cam kerap lak sakit pale....hhhmmmm...

wahai doktor,wahai nurse,apakah yg perlu pesakitmu ini lakukan???

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Cik Muda Sae said...

pe agi....gi klenet lol.....!!!

Luqeem™ said...

tidur je snang..atau pun baring kn kpla pn ckup dh..mngiring..knn atau kiri

Cik Ezy said...

jgn biarkn..
pegi check doc..

Abang Long said...

Salam...tengah musim panas nih. Kena banyak minum air masak suam.

Entry khas buat Nuyui Bagaimana Untuk Masukkan Link Dalam Komen

Abang Long said...

Salam Nuyui...link tu jd, cuma kena cek setiap karekter kalau tertinggal atau terlebih nanti jd lain plak..

~SukEMakAn~ said...

adek oiiii.....
jgn dok bia saket ni xjumpe dr
g klinik ok
minum air masak banyak2
tidor awal
mandi awal
makan cukop
jgn stress
emmm....cukop da kot...
tules banyak2 satg lg saket pale
hehe

haaaa.....jgn dok blogging dalam gelap....
dulu akak saket pale sebab tu
xpasal pasal mate akak pon saket
T_______T

Cik Azizah said...

rajin2 mandi kurangkan sakit pale tu..tak pon ltk tuala kecik basah kat dahi..ubat tak suka nak galakkan sgt..byk2 berehat yer dear..xmo stress2..

anismelon said...

x ge cek..kadang bahaya gk..kite tak tau benda kat dalam..

Nida said...

aiyoooo.. samalah macam akak ni.. tengah sakit kepala.. baru telan sebiji tadi, tapi macam tak jalan jer.. nak kena makan actifast ni... adeiiiii

~iz~ said...

jgn stress...baring2 rehat2 kan diri..mandi segarkan badan..makan ubat kalau x ok2 gak...gi klinik jumpa doktor..:)