tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, July 05, 2011

Yes3!! dapat makan pizza tapiii...

kalau pizza cam pic ni,selalu la ak gemukkan diri!


aiyaakk!! kembali lagi bersiaran..eceh,mereng!!
ak dan kwn sepejabat dah p bantai melantak pizza..
yupss!! memang berbaloi harganya tapi...

ada "tapi" yg rase meluat ni kan..
kotak dah besar mgkin kotak saiz kck hbs
tgk pizza nya,alahai,mcm nak xnk je buat..
kat tengah aje bahan yg menarik, yg belah tepi,adoii..
keras okies!!
terus ak buang.. yg keras ajelaa

tapi xpe,ak kenyang..dan ak xnyesal..
aku just pikir

mgkin kerana promosi,dia buat main-main je kan..
xpun yg tukang buat tu,ade putus urat kepala jap
atau mmg malas nak buat



tu pasal pizza kami jd lagu tu!!
ak lagi suka domino pizza la..walau baru sekali merasa tp pizzanya mmg mantooopp!!
isi byk,roti pon nipis aje..sedap2..

esok,kembali ganti pose yg ada balance 2 hari =p



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

AnneRaini said...

betul..domino's pizza lg sedap drpd pizza hut tu....lagipun delivery die free....

eintan nurfuzie said...

makan byak2..t debab macam akak baru tau

NasZ said...

wah..makan pizza..nak gak..huhu..keras pun keras la..

MOHD NASER.com

fieda said...

BTUL TU...main2 je dorang ni buat pizza...kak fieda pernah terkena beli viva pizza..yg kononnya murah tu..3 bijik sekali offer tu..dlm gmbr terrawan hati ni nk mkn..sampai jer punye la teruk benor rupanya...geram...
mmg skrg dh beralih ke domino pun...

chaque siz said...

sent kat kami sket lar domino tuh...
hehehe

Cik Muda Sae said...

adoiii tadi dah plan dah....sbb tgk pizza kat blog nuyui..tapi tak jadik..tak sempat lol...~~ pape pon domino's memang terbaik la skang nih...hihihi~~

eintan nurfuzie said...

hahhaha...akak tunggu..jgn sgt...tp kalu akak klu dh de dpn mata mmg ngap..nk mamam domino gak...tp x sempat...

Bluewendy said...

uwaaa!! pebret tuh pizza domino.. nak3!! lapor jek nih.. hihi

kotak bulat said...

kb suke pizza hut je..hehehe...

Zawifatul Aziah said...

sedapkan domino's tu.crunchy roti dia...slmt ganti pose.sy punye de 7 hari lg.hahaaa.kurusla den pasni

.m y z. said...

suka makan pizza tapi dah lama tak makan pizza. haha domino tak penah rasa lagi. selalu makan pizza hut je la.