tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, July 13, 2011

macam-macam jawapan ak terima =)

disebabkan entry ini, mcm-mcm jwpn ak terima tau..yupss!!
mmg ak suh korang men teka-teki pon..heheheh..
jwpn-jwpn korang mmg wat ak trsenyum kura-kura ceh!! kura-kura la sgt!


 apa yang telah wat ak excited sgt tu??
dari beberapa jwpn yang diterima hanya satu yg leh diguna pakai.. ngeh3..

dan JAWAPAN akak eima ni yg sememangya TEPAT!!!
nk tau apa,p cari sndiri kat komen ea.. pe salahnya bsusah sedikit kan?
tahniah kak!! anda dapat RM seposen dari sy..weee~


korang tau,dlm ak suka-suka ni,tp hati ak ni?? terasa down sgt!
watlah apa yang kamu nak wat....


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

5 dak comei sayang YUI:

~iz~ said...

ooo dpt balik awal yer...:)

r'Da said...

y i nye iklan tu xkua pic.. mencik~ huhu...

syieda_joy said...

bestnye akk dpt lik kg awal..^_^

leh jmpe cik abg..ngeh2,,,

WuMing said...

Mula-mula WuMing pun nak jawab yang itu juga...... he..he..he..

Cik Muda Sae said...

sonot nyewww...!!! Bile tarikhnye tuh nak balik tu?