tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, July 04, 2011

Awek MELANCAP?? melancap la sgt....

awek melancap??gila apanya..awek mane lak melancap??
memandai aje ni..babap t baru tau..
bila masa lak ak ada wat entry pasal itu??
mksud sebenar melancap secara detail pun ak xtau yer..
ish3..musykil ak ni..huhuuh..
aderke ea??lau ada,dah lama kot ak leh tgk kat label 18 ++


ak taip MELANCAP kat image goggle,kuar ini..jgn slhkan ak yer..


 
ini ha bila ak dok tgk kat Nuff tadi..
nampak plak keyword lagu tu..
so,ak senyum jela..

mgkin la kot entry yg 18 ++ tu leh menjurus ke arah apa yg 'org' tu cari kan..
heheh..



soeila ea manusia tu..xder tau entry melancap kat blog ak ni..
nak,p cari kat tempat len yer..
ngeh3..
ni ha,pasni kuar ag keyword gtu,ak xleh kata pa..
coz entry kali ni ada sebut ayat itu kan..
kdg-kdg bnda yg takde tu leh jadi ader lak ea..inilah hakikatnya =)

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Mejuez said...

sabar2.. kekadang trafik datang tak diduga... ehehehe :D

Ain Zulaikha said...

wuuuuu keyword luc luc.. hahaha takut gak kalau ada keyword macam ni, dari pada kitenya blog bersih jadi macam hapeeeee tah dia orang buat... haish... lek lek je k :)

Luqeem™ said...

blog dh x suci..hehe..BERSIHkan cpat!!..

org skrang plik2..ayat nk cri pn hbat2..diorg bkn nk cri bnda yg elok..

sbar je la..

harrazdani said...

melancap kalau ditukar kepada sebutan sains kesihatannya ialah masturbasi...hahahah bunyi ok sikit kan...

QaRr JaliL said...

gahaha..telah mnjadi mgse 18sx rupenye..haha

newpost :5 youtubers pilihan qarr

AnneRaini said...

hikhikhikhikhik...

baru smpt nak jenguk nusha..huhuhu

NOOR FATIN said...

HAHAH. saya kadang2 dapat gak keyword yg lucah padahal xde pn buat entry lucah2. haha

sukasuki said...

hahahaha..macam-macam la.ntah pape.. =p

TeAqArH said...

hahaha..sennoh btol la org tu...

Khairil said...

ee..keyword yg depa cari tu tak senonoh langsung...
nasib baik blog awak innocent... :)

Cik Azizah said...

adoi..malu ai nyah kalau kalau dorg cr benda alah tu.. jijah punya pon ade. siap cari jijah kena rogol. aiya. pening pale den.!

Bluewendy said...

kih3..sabor jek la..=)

Miss Nadya said...

terkujat tengok.:)

syahirooAhmad said...

adehh.. gini pun jadi...