tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, July 28, 2011

dalam byk-byk,yang SATU tu gak jd pilihan ♥

haa,lau tadi ramai dok jelez+terliuq tgk pizza ak yg super sedap tu kan..
kali ni meh ak tunjuk satu benda kat kome yg sudi tengok ea..
erm,sebenarnya benda ni sentiasa ada kat pejabat ni ha..



ada 3 kesemuanya..satu ak slalu guna..slalu pakai..
2 lagi wat spare..kegunaan if org besar mai jarang benor tu!!
org kata sedapla gtu...mmg ak syiok gunanya..
rasa selesa sgt..

cer teka,mana satu ak slalu guna tu,huhu..
wat teka-teki lagi ni.. ceh,xder kerja!


haa,tu la koleksi kasut yang ada kat pejabat..
ak byk kasut tp yg satu tu gak sedap di pakai!!
hbs haus tapaknya..

oi org kg,sape nak belanja ak ni??



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

Heidi Shafiq said...

ala dlm opis kaki ayam pun ok.. :P

ArulchelseA said...

bnyknye koleksi..tp tk pakai kan..biasa la pmpuan memamg cam tu..kih kih kih..

*sedap tu..nak je beli tp sini tk de..sy pntang pizza ni nk je mkn..kih kih

bunbun said...

yang flat bertutup tu kot. hikhikhik. ske ati je HAHAH

Shaherah said...

yg slalu pkai yg sliper pepel lar tu.. sng nk g mne2.. heheh.. ^_^

eima said...

warna pepel tu la ... kompom

aTy _faRed~ said...

mesti dalam opis pakai selipar jer kan... eerr..macam akak... hahaha..;p