tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, July 28, 2011

PIZZA camnila baru BERBALOI-BALOI!!!

okies,ini entry ke-2 selepas settle utk cabaran 30 hari tadi.. p la jenguk !!huhuh..
semalam pas balik keje terus balik SS..rindu lak pada mereka..
 then p plak pasar mlm.. p ngn mak sgtlah besh!!pasaipa??
pasai leh berpokpek pokpek ngn dia.. syiokk!!


opss!! mengarut lak ak ni..ak cuma nak kabor,smlm ak beli pizza..
wat santapan keluarga trsyg.. eceh!! mmg ak syg pon..
dan ak terSANGAT lah puas hati..
bayar RM 19 tp hasilnya mmg nikmat!!!



amacam?? nampak sedapkan?? bkn saja nampak tp MEMANG sedap!!
ni bkn ak beli kat tmpt yg memang nama pizza tu..
tapi ak beli kat pasar malam aje...



ok pakcik,sy suka pizza pakcik..ni ha,sy dok promote dah ni..
huhuhu... pewot ak sakitlaaa!!!


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

AnneRaini said...

Rumah family dgn rumah sewa tak jauh ke boleh balik bile2?

Nampak sungguh penuh dgn toping pizza tu...tak pernah beli pizza kat psr mlm sbb belum teringin lg...mau cubelah pasni..

eima said...

penuh bahan aku pun suka jugak .... heeeeee mlm ni nk gak la pizza

aleen aiden said...

perghh..da lame gile xmakan pizza...slrrrppp!

Cik Muda Sae said...

pegi ngn mak lagi best bila mak banjew semua ..hihihi ..!!

ArulchelseA said...

mcm menarik je..nk cuba la nnt.. kih kih kih

SyUhAdA said...

dh lme xmkn pizza camnie..sedpnye..

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

hoiiii, kecur air liur aku weyh..

Haha..eh, sakit perut sbb keracunan pizza ke..haha..:P

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

wowwww...nak pizza itu!! hehe

Cik Azizah said...

wah nmpk memang meyelerakan lah...berbaloi2 yer..

cik najihah said...

peh sedapnye

rara pinkmafia said...

pizza manyak sayur,x shuke.

deqlis said...

brp hengget nie??
http://ellismelia.blogspot.com/2011/07/good-luck-harimau-malaya.html