tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, July 26, 2011

Ok FINE!! ak tambah LEMAK lagi ni..



waaa...lau mak ak tau lagi ni,mau dia dok habaq+berleter

" awat unk ni yui?? lagi keje sana,lagi mcm-mcm unk wat ni??"

"tgk tu,dah makin tembam!!!"

ok2 mak..anakmu paham..tapi nak wat lagu mana,anakmu ni dok GIAN cekelat la lak!!
siyes!! ak kerap benor makan cekelat..baru-baru ni telan yg ini..
dan skg,sambil ak taip entry ini,ak dok tambah lemak dgn mengunyah+menikmati


ermmm,yuummmmyyy!!!!!


opss!! ai xkisah pasal berat badan..skg 57 kg!! tinggi 157 cm.. perghh!! kantoi lak!!
wahai bakal suamiku,sediakan hantaran cekelat byk-byk ea..hahahahha...


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

rara pinkmafia said...

hehehehhe ckp kat mak,coklat tu tenaga,kalau lebih baru jd lemak.hehehe

bunbun said...

57 tu oke ler kot nak baham cekelat bebanyak hohoho. sila makan lagi dan lagi weweee~





first time singgah sini. hehe ^^

MisS HoNeY said...

coklat baik tuk otak :)

Amirah Adnan said...

cekelat behhhh!

mira pon semakin dipom2 badan neh :p

r'Da said...

sila ternak lemak byk2 yer.. berisi cantik ckit,huhu..

Cik Azizah said...

57kg?? biar betol?? hahaha jijah 45 je ni,,,hish2 yui ni...hahhaa

Cik Anita said...

salam.

teringin makan coklat ni bermusim. xpe2, makan dulu. tapi makan beringat lah, kang gumuk susah nak kurus..huahua

syieda_joy said...

hihihihi..time ni la nk mkn ape pun akak...nti dah brumur kne bpantang semua..hihihi..^_^

Cik Muda Sae said...

cekelat sedap... meh hantar sini sket....