tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, July 08, 2011

Hadiah dari dia,hadiah utk dia bila lagi????



yes3!! hati gumbira kerana dapat hadiah lagi..
selain dari hadiah Sis MJ,ak dapat hadiah dari Mr S..hahah..
dia bagi time dia mai umah amik ak..ngeh3..
dari shapitlaa..katanya smpena our 3rd..xsgka lak ak dia kasi!!
btw,thnx yer dear..

ak dapat 2 kad kecik+besar, hadiah 'besh' dan coklat cadbury
ak ni bagi kad sahaja..xder idea wei nk bg hadiah kat lelaki!!!
so,ak dah wat keputusan,t nak beli time prepare raya..
sekaligus tros utk hadiah hari lahir dia bulan 9 ni wah!!nmpk mcm kedekut ni!!hahaha..
dan ak juga dapat hadiah tmbhan dari dia!! yeehaaa..

apakah ini?? lelaki kompem tau kan..hehehe..



cantik x tulisan dia??heheh..kalah tulisan ak yang lagi cantik tu..hahahah..

apa-apa pun,thnx utk semua yer syg..sgt-sgtlah menghargainya..
lap u lalink..ngeh3.. gedik jap!


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

4 dak comei sayang YUI:

Aimifiqa said...

waaah~ bestnyer. jeles2.

r'Da said...

lawa kot tulisan die.. kalah tulisan hasben kite, mcm dokter..haha

Aisyah Aina said...

best la ada orang bagi....nak jugak :D

.m y z. said...

alalaaaa sweetnya! dapat coklat tu. coklat adalah hadiah paling sweet untuk diberikan kepada seorang wanita ^__^