tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, July 18, 2011

Johor dan Perak?? suke dua-dua la..ehhehe..KENANGAN!


eceh,,tajuk cam ak p merantau lama lak!! kome pon tau kan,aritu ak pnh
kisahkan disni tntg pertukaran smentara untuk ajar warga kerja baru di cawangan Johor..

di ikutkan surat rasmi,selama 3 mggue tp dapat lagi surat gtau hanya 1 mggue!
suka la ai mak bedah..
alhamdulillah,sumenya ok kat sana..berjalan lancar..
tiada masalah besar yg ak hadapi..
apa aktiviti ak kat sana???
 
 
1) dah tentu kena ajar warga baru kan...
2) sempat berjalan ke The Zon, p uptown apa ntah namanya.. melantak durian!
t ak story dalam entry lain..
3) ak brcdg nak wat GA saje2..itupon idea datang darinya Cik Muda comel ini..
coz ak belikan sesuatu untk dihadiahkan kpd blogger tsyg ak semua ni..tp bkn sume dpt..
sorng dua aje ea..walau tidak MAHAL,tp cukup utk dijadikan kenangan..
bila akn ak lancarkan?? samada hari ini atau esok..
 
 
erm,itu je kot..xder masala nak p merayau sakan..
ak bkn bw transport sndri pon..so,tumpang aje la jwbnya..ngeh3..
secara keseluruhannya, SEMUANYA OKAY..alhamdulillah..
 
dan kpd kwn-kwn blog semua,ak ucapkan terima kasih..
ada gak yg sudi sggh ke sni..even tau ak xder masa nak berblog bagai..
thnx kpd korang ea..nak letak link,ramai sgt..
jd,lau kome nak kenal dgn blogger sempoi+sporting, cer try jenguk ke sini, sini..
dah leh gak try cari di sini atau sini..

sempoi kan MEREKA semua???syg koranggglaaaa!!!!

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

5 dak comei sayang YUI:

eima said...

aku pun sempoi ek ... hehehe

Cik Muda Sae said...

yui, adiah dia ape?? hikhikhik..tak sabar nak nengok...

AnneRaini said...

bestkan Johor??? ngeh ngeh ngeh...nnti boleh gi lagi...

aTy _faRed~ said...

amboi2..mentang2 dah balik..semuanyer ok lar kan.. cube kene dok sane lagi 2 minggu... hahaha...mesti dok meroyan kate nak baLik jer...mesti tak ok nyer lar.... ;p anyway... memang besh kalau dapat balik tempat sendiri kan... akak pon tak suker gak dok tempat orang jauh2 lame2...:)

Cik Azizah said...

amboi..sebelum ni nagis eh nak balik ke Perak suka lah tu seminggu je..hhikhik