tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, July 14, 2011

Salahkah SEMUA ini ????



salahkah meluahkan apa yang di rasa??
salahkah menceritakan apa yang di lalui??
salahkah berkongsi pendapat??
salahkah memerlukan jawapan??
salahkah berkongsi pengalaman??

salahkah mencintai??
salahkah dicintai??

SALAHKAH SEMUA ITU????

salahkah ak berBLOG ini??

~HAAH,SEMUA SALAH KAN~
engko aje yang BETUL..orang lain SALAH..



aish,apa kenala plak yui kali ni..
asyik salah,salah dan salah!!
sila jgn pkr bkn-bkn kerana cik empunya blog tengah pening+menguji ksbrn..titik..






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

eintan nurfuzie said...

dh bengong 2 la 2 duk jb ni

eima said...

rileks rileks ...
standard la tu ..aku dulu pun slalu gak kena tinggal ngan enpanjang ... tp cuma kali ni ko yg tinggal kan perak + shapit

eintan nurfuzie said...

HUHUHU..ALA...leh ajar org ygnewbie macam akak..sian dorang..huhu

cik aisha said...

xde salahnye...kdg2 terslh pk je...hehee blh lak mcm tu kan.pening+menguji kesabaran?kesabaran sape la tu...huhuu

WuMing said...

Tak salah pun... orang yang mencari kesalahan orang lah yang salah...

ArulchelseA said...

biasa la tu..cinta monyet... kejap2 putus..kih ki kih..

*apa aku jwb ni...kih kih

mizzkechique said...

tak salah pun...

syieda_joy said...

^_^

fa said...

erm.. sabar.. ^^

Ayien Ocaca said...

jgn di peduli kan sangat dgn orang ni...nanti mereka makin melampau...

*in fact, im facing a prob too :(

wahida said...

pi mkn roti canai...rilek jap...

aTy _faRed~ said...

biase tu.. jangan melatah...tu jer.. kalau kite marah.. kite yang teruk jugak nanti...sesetengah perkare diam tu lebih baik...:) sabar yer dear... ingat... bende2 remeh jangan biarkan menganggu hidup kite.. chaiyuk dear..!! :)[eerr...akak rase ni sebab awak terbawak2 emosi dok sane tu...sabar ek dear..]

eMMe said...

mmg ade org cam tu yui....salahnye nampak pada kita, salah dia, tak nampak pun....kunun betulll belaka pada dia, huh! bolayan lah!

Abang Stalker said...

salah!salah!salah!salah!!!

eintan nurfuzie said...

THNKS A LOT TUK NUSHA..HUHU...KLU XDE NUSHA..AAKK X AKTIF LA..